Het zal u niet ontgaan zijn, maar in de afgelopen weken hebben weer veel jongeren zitten zweten op hun examen. Ondertussen hangen her en der al de vlaggen vrolijk te wapperen met een lege schooltas erbij. Helaas zijn er ook een aantal jongeren die het nog een keertje over moeten doen.
Om te laten merken dat wij als kerk met hen meeleven, heeft de Taakgroep Jeugd lekkere chocoladerepen rondgebracht aan de kandidaten. En we hebben op zondag 14 juni een aantal repen in de kerken gelegd. Ouders en grootouders die ook nog een hele goede bestemming wisten, hebben deze repen meegenomen en aan de harde werkers gegeven.
Voor de geslaagde: van harte gefeliciteerd.
Voor de herkansers: we duimen dat het de volgende keer wel lukt. Succes!!!
Met vriendelijke groeten, namens de Taakgroep Jeugd
Marja van der Kruk.