Om te laten merken dat wij als kerk met hen meeleven, heeft de Taakgroep Jeugd lekkere chocoladerepen rondgebracht aan de kandidaten. En we hebben op zondag 14 juni een aantal repen in de kerken gelegd. Ouders en grootouders die ook nog een hele goede bestemming wisten, hebben deze repen meegenomen en aan de harde werkers gegeven.
Voor de geslaagde: van harte gefeliciteerd.
Voor de herkansers: we duimen dat het de volgende keer wel lukt. Succes!!!
Met vriendelijke groeten, namens de Taakgroep Jeugd
Marja van der Kruk.